جمعه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر گفت: برای چند روز منتهی به پایان هفته جاری دمای هوا در این استان بین ۲ تا ۴ درجه سانتیگراد افزایش می‎ یابد...
کد خبر: ۸۹۰۳۶
سه‌شنبه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۰:۵۷

فکرشهر: کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر گفت: برای چند روز منتهی به پایان هفته جاری دمای هوا در این استان بین ۲ تا ۴ درجه سانتیگراد افزایش می‎ یابد.

به گزارش فکرشهر، محمدرضا انصاری روز سه ‎شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: در ۲۴ ساعت گذشته برازجان و خورموج به ترتیب دمای ۴۴ و ۴۳، اهرم و عسلویه دمای ۴۲ و دیلم  ۴۱ درجه سانتیگراد را تجربه کردند.

وی بیان کرد: براساس بررسی نقشه‌ های هواشناسی امروز جوی آرام بر منطقه حاکم است و از فردا چهارشنبه تا روز جمعه در ساعت‎ هایی از ظهر و بعد از ظهر سرعت وزش بادهای شمال غربی در سطح استان و بر روی دریا افزوده می شود که به سبب آن ارتفاع موج دریا در سواحل مرکزی و جنوبی استان تا حدودی افزایش می‌یابد.

انصاری ادامه داد: در ۲۴ ساعت آینده آسمان استان بوشهر به طور غالب صاف همراه با غبار محلی و در بعد از ظهر با وزش ملایم باد و طی صبحگاه در برخی نقاط  با مه رقیق پیش‌‏بینی می‏ شود .

وی گفت: در این مدت جهت وزش باد متغیر، به طور غالب شمال غربی تا شمال شرقی با سرعت ۸ تا ۲۸ و در ساعت ‎‏هایی از بعد از ظهر تا ۳۸ کیلومتر در ساعت پیش‌‏بینی شده است.

انصاری اظهار رد: در ۲۴ ساعت آینده ارتفاع موج در سواحل استان ۳۰ تا ۹۰ و گاهی ۱۲۰ سانتیمتر پیش‌‏بینی می‌ شود.

وی افزود: فردا در بندر بوشهر زمان مد اول دریا ساعت ۰۳:۲۵ دقیقه بامداد، جزر اول ساعت ۰۴:۲۰، مد دوم ساعت ۱۲:۲۰و جزر دوم ساعت۲۰:۴۰خواهد بود.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر